Jeśli mówimy o rozwoju firmy musimy mieć świadomość, że umożliwiają go jedynie klienci. Nie ma tu różnicy, czy działalność prowadzi mały sklepik zlokalizowany po sąsiedzku na naszym osiedlu, czy też duży producent samochodów. Od tego, czy pozyska klientów, zależy też zysk sklepu internetowego i punktu usługowego.
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych to jeden ze sposobów na pozyskiwanie klientów. Można realizować go na kilka sposobów. Można wykorzystać do tego np. wyszukiwarkę internetową. Jest ona jednym z tańszych i najbardziej efektywnych miejsc, które umożliwiają potencjalnym klientom trafić na naszą witrynę internetową.
W pozyskiwaniu nowych klientów pomocna może okazać się agencja marketingu rekomendacji, która zorganizuje profesjonalną kampanię polegającą na tym, że do wybranej grupy starannie wyselekcjonowanych konsumentów trafi pełnowartościowy produkt. Otrzymają oni również próbki produktu, które mogą rozdać znajomym do wspólnego testowania. Taki marketing szeptany ma wywołać fale rekomendacji danego produktu lub usługi wśród potencjalnych klientów z konkretnej grupy docelowej, np. młodych mam lub kierowców.
Najnowsze komentarze