Platforma w Świętochłowicach z ręką na pulsie

Świętochłowiccy zarządcy lubują się w PR' rze. Większość mieszkańców miasta wiele razy spotkała się z przemycaną tu i ówdzie "propagandą sukcesu". Z punktu widzenia polityków, PR'owskie sztuczki to jedna z podstaw wyborczego sukcesu. Obywatele mają dostać czytelny przekaz: W mieście wszystko jest w jak najlepszym porządku, rządzący i ich podwładni dbają o komfort mieszkańców, przybywa inwestycji, jest cudownie i będzie jeszcze lepiej. W tym celu niedawno powołano nowy format informacyjny - magazyn wideo "Puls Świętochłowic".

 

Urząd Miasta Świętochłowice wydaje rocznie dziesiątki, jeśli nie setki tysięcy złotych na publikacje informacji o działalności samorządu. Szczegółów nie zna nikt, gdyż to jedna z najpilniej strzeżonych tajemnic Dawida Kostempskiego.  Jednak średnio rozgarnięty czytelnik lub widz łatwo rozpozna w tych działaniach głównie promocję świętochłowickich polityków i ich środowisk. Takie wrażenie może uzyskac każdy, kto choć raz w ostatnich latach czytał "Naszą Gazetę Świętochłowice" czy Dziennik Zachodni.

 

Prasa, która ochoczo korzysta z hojności świętochłowickiego magistratu to tylko jeden z formatów ku zdobyciu uznania mieszkańców. W dobie multimediów wydaje się jednak, że ważniejszy jest obecnie przekaz wideo -  stąd pomysł na cotygodniowy magazyn prezentowany w serwisie YouTube. Z nieoficjalnych informacji wynika, że pomysł bardzo kosztowny.

Dziwne, że ze strony Urzędu Miasta nagle zniknęły newsy dotyczące tego przesięwzięcia. Wiadomo tyle, że podmiotem realizującym magazyn jest firma Open Group ze Świętochłowic, znana dotychczas ze swoistego monopolu na produkcje materiałów wideo na rzecz gminy. Open Group w całości realizował produkcje dotyczące promocji kąpieliska na Skałce czy Muzeum Powstań Śląskich. Jest też autorem aktualnej strony internetowej Urzędu Miasta.

Poniżej prezentujemy dotychczasowe odcinki "Pulsu Świętochłowic". Czy magazyn rzeczywiście porusza najważniejsze informacje z naszego miasta? Ocenę pozostawiamy naszym czytelnikom licząc na Państwa komentarze. Jak widać, format ten jak dotąd nie cieszył się zbytnim uznaniem a ilość wyświetleń magazynu nie powala. Czyżby koszt całkowity nie uwględniał promocji w internecie? A może to nie o to chodzi?

 

 



red.

16-03-2016 admin 5424

 

Komentując treści w portalu Świętochłowicki.pl użytkownicy akceptują regulamin i politykę prywatności portalu. Redakcja zastrzega sobie prawo do edycji lub usuwania treści niezgodnych z prawem lub regulaminem, naruszających dobre imię właścicieli lub redakcji oraz podszywających się pod zarejestrowanych użytkowników.

Dodaj komentarz

Komentarze

    • Taaak DUM,DUM !!! I ty to wyborco zrobisz? Rób DUM,DUM -referendum!
  • REFERENDUM !
    • To tylko pretekst żeby za nasze polecieć do Chin i przy okazji pogadać przez przypadek z kimś o czymś zupełnie nie związanym z miastem a pewną firmą
  • Komu potrzebny język chiński . Śmiechu warte.
  • Utrzymanie tej tuby ma podobno kosztować 100 tys. aby koloryzować prawde i promować nieudaczników.
  • Wskazany adres firmy mieści się w budynku mzbm, ciekawe
  • Ta firma jest zarejestrowana na prywatnym adresie, ciekawe czy z tego tytułu ponosi odpłatność np. czynszową z uwzględnieniem prowadzenia dziłalności /
    Ktoś może wie jak to regulują przepisy, obszerna oferta usług jaką oferują i wszystko w malutkim mieszkanku ?
    Czy tu chodzić może o pośredniczenie np. usług wykonywanych przez podmiot który z Ustawy nie powinien takich uslug świadczyć np. firma Radnego ?
    Nieco to tajemnicze ?

copyright (c) 2013 - 2015 Przegląd Świętochłowicki     •     wszelkie prawa zastrzeżone     •     Regulamin portalu

Poprzez przesyłanie treści tekstowych, opinii, zdjęć i filmów oraz dodawanie komentarzy i postów, użytkownicy wyrażają zgodę na nieodpłatne publikowanie tych treści na stronach portalu www.swietochlowicki.pl

Nawigacja

Nasza społeczność